De eerste!

Dit is het eerste berichtje dat ik zelf plaats in dit blog. Opstarten was redelijke eenvoudig. Alleen zitten de knoppen soms toch op een andere plek dan verwacht.

Waar ik zoals over ga bloggen? In ieder geval over de wederwaardigheden van de spoetnikcursus. Daar zitten een paar leuke onderdelen in die ik nog niet ken. Andere stukjes, zoals del.icio.us, ken ik al.

Maar in ieder geval nieuwsgierig gemaakt door die onbekende spoetnik.

En misschien schrijf ik nog wel wat over mijn andere werkzaamheden. hangt van de tijd af.

Tags:

Geef een reactie

