RSS feeds

RSS feeds, dat is voor mij geneden koek. Ik heb RSS feeds lopen via Bloglines (daar ben ik ooit mee begonnen), Google Reader (daar staan nu zo’n 170 feeds in). Maar ook ben ik met readers bekend die onder windows draaien, zoals Feedreader en Sharpreader.

In het kader van Spoetnik heb ik nu een account aangemaakt bij NewsGator. Dat ziet er ook wel mooi uit. Inmiddels heb ik een abonnement op wat aanwinstenlijsten van de UBA lopen, waaronder die van de medische bibliotheek. Daar doe ik het meeste mee.

Ik laat trouwens nog steeds Bloglines naast Google Reader lopen. Soms ziet Google Reader een feed niet als zodanig en kan ik via Bloglines wel een abonnement krijgen. Beetje vreemd, maar dat heb je met computers.

Geef een reactie

