Chat met Spoetnik’s

De opdracht voor deze week is om te chatten met andere deelnemers van de Spoetnik-cursus. Een beetje internetgebruiker doet zoiets allang. Zeker de jeugd van tegenwoordig. Ik kijk soms wel eens mee hoe dat nu gaat als mijn kinderen aan het msn-nen zijn. Aan de hoeveelheid berichten zal het niet liggen, de inhoud is vaak voor volwassenen althans weinig interessant. Maar nu moet ik er ook aan geloven.
Waar ik wel met andere Spoetnik’s van gedachten zou willen wisselen is de tijd die het kost om Spoetnik te kunnen volgen. Het tempo ligt aardig hoog. Ik heb al diverse problemen met m’n blog gehad (blogroll verdwenen, kan geen rss-icoon op de blog krijgen), zo zal ik tegen nog wel meer problemen aanlopen. Het kost nogal veel tijd om zulke problemen te lossen, zeker als je alles in je vrije tijd onder de knie moet krijgen, en ik ben echt geen computeranalfabeet. Is dat het allemaal wel waard al die gadgets op je blog. Hoe doen jullie dat, andere Spoetnik-cursisten.
Graag nodig ik jullie uit om jullie e-mail adres op mijn blog achter te laten, zodat we later via Gmail kunnen chatten, of mij een mail te sturen (de.bibliotheker at gmail.com)

Geef een reactie

