Chatten

Inmiddels staat er een Meebo scherm op mijn blog. Het erop zetten ging eigenlijk moeiteloos. Maar verder heb ik nog geen tijd gehad om me hier in te verdiepen. De meerwaarde van chatten zie ik voor mijzelf nog niet zo duidelijk voor me. Het probleem zit hem o.a. dat ik niet continu online ben, alleen via e-mail. Misschien moet ik toch die chat-box eens openzetten, tenslotte is mijn mail-box ook de hele dag beschikbaar. Volgende week wordt het in ieder geval niets. Dan ben ik de hele week afwezig. Ik zal dan ook niets aan de volgende opdracht kunnen doen.

Eén reactie to “Chatten”

  1. SPOETNIK Says:

    Wanneer je de Gmail open hebt staan ben je ook online voor een chat. In Meebo kun je overigens ook je Gmail-account toevoegen. Met één keer inloggen op http://www.meebo.com beheer je dan 2 chat-applicaties. Als je de UBA-snelzoekbalk ook nog configureert om te zien of je Gmail hebt, ben je met één browserscherm geopend, ingelogd op alle diensten tegelijk.

    SPOETNIK

Geef een reactie

