LibraryThing

Via Ritanila’s blog heb ik al eens kennis kunnen maken met LibraryThing en wat je er zoal mee in de (openbare) bibliotheek mee kunt doen. Ritanila is heel enthousiast, en bijna was ik, toen ik het stukje las (LibraryThing is een leuk Thing), ook met deze web 2.0 applicatie begonnen. Mooi niet dus. Nu moet ik in het kader van Spoetnik.
Het LibraryThing account is aangemaakt, en een boek toegevoegd aan mijn lijstje met favorieten. Nu nog tijd maken om de plank verder aan te vullen met andere leuke/nuttige boeken.
Het eerste boek wat ik op de plank heb gezet is: Evidence-based Practice for Information Professionals van Andrew Booth e.a. Vond ik een nuttig en zeer leesbaar boek op ons vakgebied.

Geef een reactie

