Nogmaals Flickr

Vorige week heb ik over Flickr geschreven. Mijn eerste indruk was dat Flickr niet echt intuïtief is. In tweede instantie vind ik Flickr zelfs eindgebruiker onvriendelijk. Om een tweede foto op Flickr te krijgen, ben ik misschien wel een uur bezig geweest. Het was onduidelijk hoe je een foto kunt uploaden. Ik bleef maar in rondjes klikken. Het is me uiteindelijk wel gelukt, maar of ik nog eens een poging ga wagen, is nog maar de vraag. Andere Spoetniks waren even onhandig als ik, als ik sommige blogs mag geloven.

Eén reactie to “Nogmaals Flickr”

  1. Een weekje geen Spoetnik « Debibliotheker’s Weblog Says:

    […] zoals een RSS lezer, Google docs, enz. Gemiddeld valt dat wel mee, zeker voor bekende dingen. Flickr heeft me hoofdbrekens gekost zoals ik eerder heb geschreven. Achteraf kan dat worden toegeschreven […]

Geef een reactie

