Spam

Na een lang paasweekend bleek er in mijn blog allemaal spamberichten te zitten. Nog niet zo veel als WoWter beschrijft in zijn blog, maar desalniettemnin toch ruim 20, voor een relatief onbekend en jong blog. Ik ben benieuwd of andere bloggers hier ook last van hebben. Gelukkig kun je ze in wordpress er zo uit halen, maar het fenomeen stemt mij toch niet echt blij, al deze slechtbedoelde rotzooi.

4 Reacties to “Spam”

  1. brughagedis george Says:

    Hoi bibliotheker,
    Nog geen last van gehad. Drie keer afkloppen. Er is ook een anti-spam plugin, zie: http://codex.wordpress.org/Akismet. Heb er zelf nog geen ervaring mee.

  2. WoW!ter Says:

    Beste bibliotheker,
    Ik ben niet echt verbaasd want op dit moment kun op deze blog zonder captcha een commentaar achterlaten. Spammers zijn daar gek op.
    Ergens in je commentaar instellingen kun je dat instellen.
    Succes er mee!

  3. Patricia (No.33) Says:

    En mocht je in de toekomst zelf je blog gaan hosten, dan kun je met een simpele plug-in van Akismet ook alle spam buiten de deur houden.

  4. debibliotheker Says:

    Dank. Ik ga de instellingen bekijken, en mogelijk daar wat aan sleutelen

Geef een reactie

