Zoeken in PubMed

De nieuwste druk van de Praktische Handleiding PubMed is net verschenen. (Of nog niet, zie hieronder een kopie van een deel van de BSL-website hierover; ik schrijf dit op 27-3-2008). Althans ik heb het nu pas gemerkt dat de 2e druk (binnenkort) verkrijgbaar. Ik ben benieuwd wat er zoal veranderd is ten opzichte van de 1e druk.

Auteurs: F. van Etten; R. Deurenberg
ISBN: 9789031351794
Verschenen: 21 maart 2008
Type: boek (circa 125 pagina’s)
Leverbaarheid: Nog niet verschenen

4 Reacties to “Zoeken in PubMed”

  1. brughagedis george Says:

    Hoi bibliotheker,
    Dit staat al jaren op mijn verlanglijstje, maar 27,50 euro voor 125 bladzijden is wel duur!

  2. WoW!ter Says:

    Bedankt voor de tip.
    We hebben het meteen besteld.

  3. debibliotheker Says:

    De 1e editie van het boek vond ik ook behoorlijk aan de prijs. Deze heb ik een paar jaar geleden via via gekregen, en heb ik niet zelf aan hoeven te schaffen.

  4. oefening40 Says:

    Beste bibliotheker en brughagedis,

    De tweede (herziene druk) van Praktische handleiding PubMed kost 24,95 en is 158 pagina’s dik (dikker dan de vorige uitgave).
    In vergelijking met de vorige uitgave geeft dit boek meer aanwijzingen hoe je kunt zoeken voor algemene en specifieke zoekvragen. Er wordt dus dieper ingegaan op het zoeken.

Geef een reactie

