Het (blog)leven na Spoetnik

Brughagedis was me in ieder geval qua schrijven voor met zijn ‘biologische overpeinzingen’: wat ga je met je blog doen als Spoetnik is afgelopen: wel of niet blijven schrijven. Ook vroeg hij zich in dat bericht af of er al blogs bestaan op het gebied, waarover hij zou willen schrijven. Verder kun je op zijn blog een enquête invullen, met de vraag waarover je graag door Brughagedis op de hoogte zou willen worden gehouden.
In mijn hoofd was ik ook al met dit onderwerp bezig: wat ga ik met deze blog doen. Is doorgaan het wel waard: al die nieuwtjes verzamelen, en daar eventueel commentaar op geven.
Gezien het aantal hits wat ik de afgelopen twee weken heb gehaald, denk ik dat anderen deze blog interessant zouden kunnen vinden. Het is natuurlijk ook leuk als ook Wouter Gerritsen je noemt als beginnende blogger in zijn presentatie op de BMI dag. Dat voelt wel als een eer. Een andere vraag waar ik nog niet uit ben is: als ik door ga met bloggen, ga ik dan in het Nederlands door of ga ik over op het Engels om meer lezers te trekken?
Misschien kunnen mijn lezers mij helpen argumenten aan te reiken om met deze blog door te gaan of juist mij het advies geven om er maar mee op te houden. Een andere vraag is, als ik er mee door ga, of ik dan de naam van de blog moet veranderen. Sinds kort werk ik niet meer in een bibliotheek, bij de start van deze cursus wel, dus is debibliotheker wat dat betreft niet meer helemaal van toepassing.
Wie wil kan een reactie geven via de optie hieronder of meer anoniem via de.bibliotheker at gmail.com

2 Reacties to “Het (blog)leven na Spoetnik”

  1. brughagedis george Says:

    Beste debibliotheker,
    Ik ben zeer vereerd door zoveel aandacht. Zelf heb ik je blog op mijn blogrol gezet, omdat er veel berichten geplaatst werden. Ik vind ze over het algemeen prettig leesbaar en duidelijk. Ik zou het wel goed vinden als je het zou voortzetten. Van mij hoeft het niet in het Engels, want dat vind ik duidelijk minder leesbaar. Misschien zou ik wel proberen de naam wat onderscheidender te maken en wellicht meer toepasselijk op je huidige werk. Wat meer afbeeldingen zou de algemene indruk ook wat verlevendigen.
    Groet, Brughagedis

  2. Voorlopig laatste bericht « Debibliotheker’s Weblog Says:

    […] ik een nieuwe blog zal starten en onder welke naam dan. Want zoals ik al eerder heb geschreven in Het (blog)leven na Spoetnik, werk ik niet in een bibliotheek, maar ben ik een eindgebruiker van de bibliotheek. Dank zij het […]

Geef een reactie

