Del.ici.us

Terug van vakantie las ik het in de blog van Wowter: del.ici.us is vernieuwd. Het ziet er inderdaad strakker en mooier uit. Alleen door deze vernieuwing kan ik niet meer scrollen door de pagina’s, krijg ik alleen maar een klein beeld, waar de rechterhelft ‘wegvalt’. Op deze manier kan ik niet zoveel meer met delicious.com. Zijn er meer collega’s met dit probleem?

28-8-2008:
Nog een kleine toevoeging, het kleine scherm bij delicious krijg je alleen als je een nieuwe link toevoegt. Het grote scherm is gewoon beschikbaar als je wilt zoeken. Toch wat onhandig zo’n klein scherm; ik mis mijn lijst met tags b.v..

Geef een reactie

