Twitter

Als ik tijd heb probeer ik ook op Twitter actief te zijn, maar dat valt niet altijd mee. Ik volg diverse twitteraars, maar van vele berichten begrijp ik niet veel. Met name reacties op andermans berichten, die ik zelf  niet gelezen heb, zijn vaak ondoorgrondelijk…
Vanochtend kwam ik een bericht tegen op de blog van Dean Giustini. Hij heeft samen met Mary-Doug Wright een fraai overzichtsartikel geschreven over  microblogging for health librarians.
Dat is voor mij een goede aanleiding om me weer serieuzer met het twitteren  bezig te gaan houden.

Geef een reactie

