Delicious

Delicious houdt er mee op, de online webpagina om bookmarks of favorieten te bewaren, te delen en te managen (zie de blog van techcrunch). Overal ter wereld bij je favoriete websites kunnen, althans de links daar naar toe bij de hand hebben. Jammer. In de loop van de tijd heb ik toch een aardige hoeveelheid links verzameld, niet alleen voor het werk, maar ook privé.

Er zijn uiteraard ook alternatieven voor Delicious. Het meest genoemde is wel Diigo; zie b.v. blog Delicious stopt ermee, wat nu? van MINDZ. Inmiddels heb ik bij Diigo een account aangemaakt en mijn favorieten overgezet. Verder dan dat ben ik nog niet gekomen, dus wat mijn ervaringen zijn met Diigo, moet nog even wachten. Het overzettenvan de links duurde best wel lang, maar iedereen zet nu zijn bookmarks over😉

Eén reactie to “Delicious”

  1. Delicious houdt er helemaal niet mee op « de Bibliotheker's Weblog Says:

    […] tegenstelling tot een eerder bericht op dit blog een maand geleden over het einde van Delicious, blijkt nu dat deze dienst er helemaal […]

Geef een reactie

